Fii la curent cu promotiile noastre

Fii la curent cu promotiile noastre

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si vei fi la curent cu noutatile, promotiile si ofertele speciale.


sau Nu ma intereseaza
Comparator
Compara

Categorii

Conditii de garantie

Garantia se solutioneaza la sediul SC Impact Advertising SRL, la punctul de lucru prezentat in pagina de contact, cu exceptia produselor care au propriile unitati de garantie.

Produsele achizitionate pot fi trimise la garantie prin curierul agreat de SC Impact Advertising SRL (Fan Courier, Sameday, Cargus). Plata transportului va fi suportata de catre SC Impact Advertising SRL. Va rugam sa mentionati pe colet "GARANTIE"! Va rugam insistent sa NU returnati produsele neambalate (AWB-ul de la curier sa NU fie lipit pe acestea, ne rezervam dreptul de a le refuza!).

La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect cu elementele de identificare intacte (serial number sau ambalaj), impreuna cu accesoriile aferente si copiile de pe factura fiscala si certificatul de garantie. In cazul in care produsele ajung neinsotite de aceste documente, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia. De asemenea clientul trebuie sa specifice defectul produsului in detaliu, in rubrica speciala inclusa in certificatul de garantie.

Solutionarea garantiei se face in maxim 15 zile calendaristice.

Termenul de garantie este din momentul livrarii produselor, conform datei mentionate in factura fiscala.

Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, surse defecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor, virusari, rescrieri gresite de BIOS etc. precum si produsele la a caror instalare s-au folosit incorect programele de instalare sau au fost utilizate alte drivere ori programe decat cele originale. Instalarea sau punerea in functiune a produselor de catre persoane neautorizate duc la pierderea garantiei.

Perioada de garantie se prelungeste cu intervalul in care produsele s-au aflat in service.

In cazul in care solicitarea de acordare a garantiei este nejustificata (produsul este functional), solicitantul va achita taxele de transport tur - retur pentru produse.

Produsele neridicate de la unitatea de service in termen de 60 de zile de la finalizarea operatiunilor vor fi declarate abandonate si predate centrelor de colectare.

Toate produsele comercializate de catre site-ul www.conectica.ro, beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.

In cazul produselor vandute si livrate de conectica.ro, certificatele de garantie fie sunt emise direct de producator, fie sunt emise de catre Impact Advertising S.R.L;.

In cazul certificatelor de garantie emise de producatori, produsul reclamat defect in perioada de garantie trebuie prezentat direct la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat. Acest centru autorizat de producator va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei.

In conformitate cu dispozitiile OUG 140/2021, bunurile indeplinesc urmatoarele:

  1. Cerinte subiective de conformitate
    a) respecta descrierea, tipul, cantitatea si calitatea si detin functionalitatea, compatibilitatea, interoperabilitatea si alte caracteristici prevazute in contractul de vanzare;
    b) corespund scopului special pentru care consumatorul le solicita, pe care consumatorul l-a adus la cunostinta vanzatorului cel tarziu in momentul incheierii contractului de vanzare si pe care vanzatorul l-a acceptat;
    c) sunt livrate impreuna cu toate accesoriile si cu toate instructiunile, inclusiv de instalare, prevazute in contractul de vanzare;
    d) sunt furnizate cu actualizari conform dispozitiilor contractului de vanzare.

  2. Cerinte obiective de conformitate
    a) corespund scopurilor pentru care s-ar utiliza in mod normal bunuri de acelasi tip, tinand seama, daca este cazul, de prevederile legale in vigoare, de standarde tehnice sau, in absenta unor astfel de standarde tehnice, de coduri de conduita aplicabile in domeniu si specifice sectorului;
    b) dupa caz, poseda calitatea si corespund descrierii unei mostre sau unui model pe care vanzatorul l-a pus la dispozitia consumatorului inainte de incheierea contractului;
    c) daca este cazul, sunt livrate impreuna cu accesoriile, inclusiv ambalajul, instructiunile de instalare sau alte instructiuni pe care consumatorul se poate astepta in mod rezonabil sa le primeasca; si
    d) respecta cantitatea si detin calitatile si alte caracteristici, inclusiv in materie de durabilitate, functionalitate, compatibilitate si securitate, care sunt normale pentru bunurile de acelasi tip si la care consumatorul se poate astepta in mod rezonabil, avand in vedere natura bunurilor si tinand seama de orice declaratie publica facuta de vanzator sau in numele acestuia sau de alte persoane situate in etapele anterioare ale lantului de tranzactii, inclusiv de catre producator mai ales in anunturi publicitare sau pe eticheta.

Orice neconformitate cauzata de instalarea incorecta a bunurilor este considerata ca reprezentand o neconformitate a bunurilor numai in una dintre urmatoarele situatii:
a) instalarea face parte din contractul de vanzare si a fost realizata de vanzator sau sub raspunderea vanzatorului;
b) instalarea, destinata sa fie realizata de consumator, a fost realizata de acesta si instalarea incorecta a fost cauzata de unele deficiente in instructiunile de instalare furnizate de vanzator

Potrivit legii (OUG 140/2021), in caz de neconformitate, consumatorul are dreptul de a beneficia de aducerea in conformitate a bunurilor, de a beneficia de o reducere proportionala a pretului sau de a obtine incetarea contractului. Pentru ca bunurile sa fie aduse in conformitate, consumatorul poate opta intre reparatie si inlocuire, cu exceptia cazului in care masura corectiva aleasa ar fi imposibila sau, in comparatie cu cealalta masura corectiva disponibila, ar impune vanzatorului costuri care ar fi disproportionate, luand in considerare toate circumstantele, inclusiv urmatoarele:
a) valoarea bunurilor in cazul in care nu ar fi existat neconformitatea;
b) gravitatea neconformitatii; sau
c) daca masura corectiva alternativa ar putea fi executata fara vreun inconvenient semnificativ pentru consumator.

Vanzatorul poate refuza sa aduca in conformitate bunurile daca reparatia sau inlocuirea este imposibila sau i-ar impune costuri care ar fi disproportionate, luand in considerare toate circumstantele de fapt.

Consumatorul are dreptul fie sa obtina o reducere proportionala a pretului in, fie sa obtina incetarea contractului de vanzare, in oricare dintre urmatoarele cazuri:
a) vanzatorul nu a finalizat reparatia sau inlocuirea sau, dupa caz, nu a finalizat reparatia sau inlocuirea sau vanzatorul a refuzat sa aduca in conformitate bunurile.
b) se constata o neconformitate, in pofida eforturilor vanzatorului de a o remedia;|
c) neconformitatea este de o asemenea gravitate incat justifica o reducere de pret sau dreptul la incetarea imediata a contractului de vanzare;
d) vanzatorul a declarat ca nu va aduce bunurile in conformitate intr-un termen rezonabil sau fara inconveniente semnificative pentru consumator ori acest lucru reiese clar din circumstantele cazului.

Consumatorul nu are dreptul de a obtine incetarea contractului daca neconformitatea este minora. Sarcina probei cu privire la caracterul minor al neconformitatii ii revine vanzatorului.

Consumatorul are dreptul de a suspenda plata unei parti restante din pretul bunurilor sau a unei parti a acesteia pana in momentul in care vanzatorul isi va fi indeplinit obligatiile care ii revin in temeiul prezentei ordonante de urgenta.

Consumatorii beneficiaza de inlocuirea bunurilor in cazul in care neconformitatea acestora este constatata la scurt timp dupa livrare, fara a depasi 30 de zile calendaristice.

Va rugam sa completati acest formular inainte de a trimite produsul/produsele in garantie. Va multumim!

Producatori

  • MYCON
  • Delock
  • Value
  • Roline
  • InLine
  • Gembird
  • Lindy
  • Goobay
  • LogiLink
  • Nedis
  • TP-Link
  • ATEN
  • Akyga
  • HICON
  • A-Data
  • A4TECH
  • Genius
  • Kingston
  • ENERGIZER
  • Bachmann